Pomoc - Przedsiębiorstwo Informatyczne CORE

Zdalna pomoc techniczna

Program alternatywny: GetScreen.me

Zdalna pomoc techniczna umożliwia nam dokonywanie czynności diagnostycznych, czy też zmiany ustawień konfiguracji komputera użytkownika, jednak pod jego całkowitą kontrolą. Użytkownik widzi, jakich zmian dokonują nasi specjaliści na jego stacji roboczej i w dowolnym momencie może przerwać połączenie.

Połączenie ze zdalnym komputerem odbywa się poprzez szyfrowane łącza, więc nie ma możliwości utraty jakichkolwiek danych, czy też przejęcia połączenia przez osoby trzecie.

Aby aktywować pomoc zdalną wystarczy pobrać i uruchomić na swoim komputerze program COREPomoc, a następnie po uzgodnieniu z nami wybrać odpowiednią opcję połączenia i osobę z pomocy technicznej.

Taka forma pomocy technicznej cieszy się dużym powodzeniem wśród naszych klientów, gdyż jest najszybszą metodą rozwiązywania problemów związanych z konfiguracją oprogramowania.

Przesyłanie plików

Aby przesłać plik na nasz serwer kliknij poniższy odnośnik i postępuj zgodnie z zamieszczoną tam instrukcją.

Kliknij, aby przejść do formularza wysyłania plików

.